den stora julgroggen!!!

Åh, va det var kul!!! Alla var helt pågång och det var SÅ kul! Vi hade ju fest igår, närmare bestämt jul-maskerad-fest. Efter MÅNGA avhopp i sista minuten så blev vi 10 pers kvar, men det gjorde inte så mycket. men oj oj oj vad jag inte har mått bra idag... bläää. Varför kan jag aldrig lära mig att drick varannan vatten!? Det e ju inte så himla svårt!
Och eftersom det var maskrad kanske du undrar vad folk hade klätt ut sig till. Jo, temat var jul, såklart och här befann sig inga minder än självaste tomtefar, 2 tomtenissar, en svärmor, 2 granar , en julklapp, miss (ris á la) Malta, en julängel och sist men inte minst en pepparkaksgubbe!      Julklappen vann pris för bästa utklädnad, GRATTIS PYSSE!! Och GRATTIS ANNICA som hade sytt dräkterna!! Det kommer snart bilder på härligheterna!


Bakfylle kramar från en nybadad Anneli!

Ps du har väl inte missat att ac/dc kommer till Ullevi den 21 juni!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen!!!!! biljetterna släpps på onsdag och jag SKA ha! Bara måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0