Fler bilder

Nu har jag "lingonveckan" - tvi vale!
Humöert har varit väldig upp och ner och jag har bestämt mig för att inte skriva nu....men det kommer nog mer ikväll, tror jag..   mors

Mer foton på begäran  :)  Själklart tagna av Mette Ottosson!!!
 ... å jag visar gärna!
                                                                                                                        



  Norrebro hamn


 Norrebro hamn, ett av mina absoluta favoritställe...

 Halsbandet fick jag i morgongåva


Kommentarer
Postat av: Caroline Bolgerth

Underbara bilder...håller med om att Norrebro är en absolut favorit plats. Vi firar alltid midsommardag i den lilla stugan där som man kan hyra. Underbart vackert! kram

2008-11-05 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0