projekt Patrik

Som ni kanske har sett fotade jag sensuella kort på A för ett tag sedan och det resulterade i mer fotografering! Sktikul!
Patrik hade ett pojekt på jobbet där temat var sport och behövde nån som kunde fota honom. Han är nämligen, prcis som jag INTE van vid att stå framför kameran, men han var tapper i kylan och gjorde ett bra jobb!

   Vad tycker ni? Vilken är bäst? svartvitt eller färg?



  Hmm, jag tror svartvitt..




 Här är den fantastska hästen som var med! Hon var HELT otrolig! Sååå vacker.......... hon fick MIG till att vilja bli hästägare och det vill inte säga lite!

Det kommer snart en bild på det färdiga projektet! Håll ut!

Dessutom har jag fler fotoprojekt på gång, men mer om det när det är klubbat å klart....

Kram på ER!!

Kommentarer
Postat av: Magda

Va faaaaan. Känner du Patrik!?!??!

Jag satte colan i halsen.. Patrik är bästis med min man. Patrik tog min kort inför vårt bröllop, både till kalendern och till morgongåvan.



Puss å Kramen.



( försökte ringa dej, ring räna tillbaka sen)



Kan inte smälte detta.... tar mej för pannan

2008-11-18 @ 13:37:06
URL: http://moimukulatt.bloggspot.com
Postat av: anneli

Amen du! Känner du Patrik???! ha ha ha, världen är liten tydligen!

2008-11-18 @ 16:55:56
URL: http://huvudfotingen.blogg.se/
Postat av: mika

Oj vad roligt att se! Jag gillar den i färg mest! Ska bli roligt att se dom som kommer efter PS oxå!

Kram

2008-11-22 @ 17:51:22
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0