tiden, viljan, orken

Shit va tiden har gått!
jag som trodde att jag verkligen skulle sitta med min lilla blogg OFTA. Det sket sig, kan vi väl alla konstatera.. Men vad har hänt sen sist kan man ju då fråga sig? Jo, jag har gått å blivit Tupperware-konsulent. Och OJ, va det tar mycket tid! Är i regel borta minst tre kvällar i veckan. int bara visningar utan mycket möten och träffar, men det är SÅ KUL! Jag får ju göra det jag kan bäst; träffa en massa nya människor och fika, ha ha, skämt å sido så är det verkligen kul! 
En annan SUPERrolig grej är att jag har fått chansen at ta sensulla kort på en tjejkompis, och det var verkligen en upplevelse! Inte porrigt eller vulgärt om det möjligtvis var någon som satte kaffet i vrångstrupen.. Vi var nere i Öllövsstrand och i Ängelsbäcksstrand. Att det var många som rastade sin hundar vid 17-tiden kunde jag väl aldrig tro, men kul; det hade vi i mängder! Och sen var det ju flera som fick nåt att prata om till kvällsmaten! Här kommer lite smakprov!Detta var ett av de första 800 :)bilderna vi tog.. Har inte redigerat mer än gjort om den till svartvitt och ändrat vitbalansen. Hon har verkligen kurvor där man ska!Detta är en av favoriterna!





Med hänsyn till modellen lägger jag inte upp några mer avslöjande än såhär. Det kommer kanske sen!

Nu ska jag gå och skaffa mig mer tid! och laga italienskt till middag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mika

Underbara! Tänk vad roligt att så vackra bilder på sig själv! Jag gillar den första och den i färg med havet som bakgrund mest!!! Den första ser så poetiskt lugn ut och det är ett underbart ljus i den med havet!!!!! Man vill bara se mer!!!!



Kram

2008-10-27 @ 21:08:41
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0